Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9781 ۱۳۹۹/۰۱/۲۰   ۱۸:۳۶:۴۶

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
صادرات سیب درختی از آذربایجان غربی 96 درصد افزایش یافت

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش 96 درصدی سیب درختی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 115 هزار و 992 تن سیب تازه درختی به ارزش بیش از 147 هزار و 63 میلیون دلار به کشورها و بازارهای هدف صادر شده و به لحاظ ارزش نیز به رشد 229 درصدی رسیده است.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در گفتگویی اظهار کرد: سال گذشته صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرکات و بازارچه های مرزی استان از لحاظ ارزش 30 درصد و از لحاظ واردات کالا به لحاظ ارزشی نیزبا رشد 57 درصدی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: طی 12 ماهه سال 98 بیش از 613 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 843 میلیون دلار و بیش از 657 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و سه میلیون دلار از گمرکات استان به کشور های مختلف صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: عمده کشورهای مقصد صادرات کالاهای غیر نفتی روسیه، ترکیه، هند، پاکستان، گرجستان، آلمان، آذربایجان، رومانی، مقدونیه، کشورهای عربی و ... هستند.

دهقان بیان کرد: طی 12 ماهه سال 98 با توجه به اعمال تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی علیه کشور بیش از 579 هزار و 358 تن انواع کالا به ارزش بیش از 848 میلیون دلار از گمرکات و بازارچه های مرزی استان وارد کشور شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا