اخبار
کد خبر : 9776 ۱۳۹۹/۰۱/۱۹   ۱۵:۰۰:۴۵

توسط آموزش و پرورش آذربایجان غربی انجام شد؛
اهدای بیش از 1000 قلم اقلام بهداشتی به مراکز درمانی کرونا

 

بیش از یک هزار قلم اقلام بهداشتی اهدایی مدارس غیرانتفاعی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی شامل «شیلد محافظ و لباس گان واتر پروف» به بیمارستان طالقانی به عنوان یکی از مراکز درمانی کرونا در استان ارسال شد.

به گزارش نای قلم، با حضور مدیر کل، معاون تربیت بدنی سلامت، رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی و رییس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال این اقلام بهداشتی انجام شد.

مسوول دبیرخانه سیاست گذاری سلامت استان در این باره با قدردانی از پیشقدم شدن آموزش و پرورش در زمینه مشارکت در اموزش و کمک رسانی بیان کرد: استان هم اکنون درگیر این ویروس است و همکاران و کادر بهداشتی درمانی مشغول ارائه خدمات به هم استانی ها هستند.

علی میرزایی اظهار کرد: بعد اجتماعی مقابله با این ویروس بسیار مهم است و خیرین و مردم در کمک به قطع زنجیره انتقال نقش بسیار مهمی دارند.

وی اضافه کرد: در بعد اجتماعی نیازمندکارهای اجتماعی برای مدیریت در مقابله با این ویروس هستیم.

میرزایی ادامه داد: سازمان های دولتی و مردم نهاد، خیرین و مردم در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند و از این حرکت اموزش و پرورش بسیار خرسندیم که در کنار کارهای آموزشی و پرورشی در حوزه سلامت نیز با رویکرد اجتماعی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: این اقدام مشارکت جویانه می تواند اثرگذاری مطلوبی در زمینه یاری اجتماعی و نیز همیاری داشته باشد تا کادر درمانی با انگیزه مضاعفی در این زمینه قدم بردارند.

وی ادامه داد: این نهاد جزو اولین دستگاه هایی است که برای همکاری و همیاری با کادر درمان استان اعلام همکاری کرده و پای کار بوده است.

با شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه در کشور و به تبع آن در آذربایجان‌غربی تا کنون بیش از یک هزار نفر در استان مبتلا به این بیماری شدند که موجب شده تا مراکز درمانی استان با نیروی مضاعف و جهادی در این زمینه به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا