اخبار
کد خبر : 9772 ۱۳۹۹/۰۱/۱۹   ۱۰:۱۲:۰۹

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور خبر داد؛
راه اندازی ۶۰ ایستگاه پایش توسط ارتش در شمال غرب کشور

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۷ پایگاه و ۶۰ ایستگاه پایش توسط ارتش تاکنون‌ در شمال غرب کشور راه‌اندازی شده ‌است.

به گزارش نای قلم، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی فرعی مبارزه با ویروس کرونا در ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۲۰ هزار نفر توسط نیروهای ارتشی در شمال غرب کشور غربالگری شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۶۲ نفر علایم مثبت کرونا داشتند که به بیمارستان‌ها ارجاع داده شدند.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش، همچنین بیش از ۳۲ هزار خودرو در این منطقه رفع آلودگی و ضدعفونی شده‌است‌.

حاجیلو بیان کرد: برپایی نقاهتگاه و استراحتگاه برای بهبودیافتگان از کرونا در ۱۱ شهرستان شمال غرب کشور از دیگر اقدامات ارتش در کمک به حوزه درمان و مقابله با بیماری کروناست.

وی گفت: همچنین با همکاری استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی کنترل و محدود کردن تردد و پایش علایم کرونا در پایگاه‌های ایجاد شده انجام می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در چهار نقطه شمال غرب کشور نیز موضوع تولید نیازمندی‌های بیمارستان‌ها و کمک به مردم نیازمند در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا، قرارگاه جهادی مبارزه با این بیماری در اسفند سال گذشته همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای هفت، در شمال غرب کشور تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

محدودیت‌های ترافیکی و پایش سلامت مسافران، با همکاری نیروهای ارتشی و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در محل ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان از اول سال جدید اجرا می‌شود.‌

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا