اخبار
کد خبر : 9771 ۱۳۹۹/۰۱/۱۸   ۲۰:۵۴:۵۱

با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شد؛
اهدای بسته حمایتی به رانندگان حمل و نقل عمومی ارومیه

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مبلغ سه میلیون ریال در قالب بسته حمایتی اختصاص داده شد.

به گزارش نای قلم، محمد رضا علیزاده امام زاده در گفتگویی اظهار کرد: در نشست هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور شهردار ارومیه برگزار شد، مقرر شد شهرداری ارومیه نسبت به اهدای بسته حمایتی به مبلغ سه میلیون ریال از محل اعتبارات مصوب شورا برای مدیریت عدم شیوع ویروس کرونا به رانندگان ناوگان عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی اقدام کند.

*اختصاص بسته های حمایتی برای رانندگان حمل و نقل عمومی

رئیس سازمان  حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه هم از اختصاص بسته حمایتی  ٢٠٠ تا ۶٠٠ هزار تومانی دولت و نیز اختصاص تسهیلات بانکی قرض الحسنه یک تا سه میلیون تومانی جهت حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی در دوران رکود کاری بدلیل مبارزه با انتشار ویروس کرونا داد.

مهدی مژدهی فر افزود: این بسته حمایتی نقدی و تسهیلات بانکی براساس تعداد خانوار از ٢٠٠ هزار تا ۶٠٠ هزار تومان و تسهیلات بانکی نیز از یک تا سه میلیون تومان خواهد بود.

وی در ادامه خبر از تعویق پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسی شهری تا پایان اردیبهشت ٩٩ داد و گفت: افرادی که تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسی را دریافت کرده اند می توانند اقساط خود را تا پایان اردیبهشت ٩٩ بدون هیچ دیرکردی و هزینه به عقب  بیندازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا