اخبار
کد خبر : 9761 ۱۳۹۹/۰۱/۱۷   ۲۲:۰۲:۳۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی به یک هزار و 32 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان یک هزار و 32 نفر مبتلا شده‌ و آمار جانباختگان نیز 76 نفر است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته 75 نفر دیگر به تعداد مبتلایان در استان افزوده و آمار باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نیز سه نفر اضافه شده است.

او اضافه کرد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی دو هزار و 325 نفرمشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد نتیجه یک هزار و 32 نفر در آذربایجان‌غربی مثبت بوده است.

آقازاده بیان کرد: از روز هشتم اسفند ماه سال گذشته تا کنون تعداد جان باختگان به 76 تن رسیده است و تاکنون 500 نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان در ارومیه 328مورد، خوی 189 مورد، بوکان 94 مورد، میاندوآب 107 مورد و مهاباد 64 مورد هستند.

آقازاده افزود: همچنین شاهین دژ 54 مورد، تکاب 38 مورد، سلماس 23 مورد، نقده 27مورد، سردشت 22مورد، چایپارە پنج مورد، اشنویه 18 مورد، ماکو 17 مورد، پیرانشهر 23 مورد، پلدشت شش مورد، چالدران پنج مورد و شوط 13 مورد بیمار مثبت کرونا دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد و مردم می توانند با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا