اخبار
کد خبر : 975 ۱۳۹۴/۰۸/۱۸   

اختصاص قطعه زمین چند هکتاری به جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

* استانداری با تمام توان و امکانات خود از طرح های جمعیت هلال احمر حمایت می کند

استاندار آذربایجان غربی از اختصاص قطعه زمین چند هکتاری به جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در صورتی که جمعیت هلال احمر این استان در سایه حمایت های جمعیت مرکز بتواند تمهیدات و ملزومات لازم را برای تبدیل این زمین چند هکتاری به اروگاه جوانان را تامین کند این قطع زمین را که در منطقه خوش آب و هوای "قوشچی" شهرستان ارومیه قرار دارد به این این امر در حوزه جوانان اختصاص می دهیم.

وی با استقبال از طرح های انجام گرفته در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به نیازهای کنونی جامعه جوان کشور، گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی و تشکلی که جوانان در آنان حضور پررنگی دارد می تواند قدم های موثرتر و بزرگ تری بردارد.

سعادت از آمادگی استانداری آذربایجان غربی برای حمایت بیشتر با جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: استانداری آماده است با تمام توان و امکانات خود از طرح های جمعیت هلال احمر در حوزه جوانان حمایت کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: حمایت های استاندار فعلی آذربایجان غربی از جمعیت هلال احمر و برنامه های آن از سال های دور تا به امروز در حافظه تاریخی ما ثبت است.

علی اصغر احمدی نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی به حوزه جوانان را ستود و اظهار کرد: توجه و همکاری استانداری ها به برنامه ها و طرح های جمعیت هلال احمر یکی از راهکارهای پیشرفت و توسعه این جمعیت مردمی و غیردولتی است که در بین حمایت های مادی و معنوی استانداری آذربایجان غربی شاخص تر است.

احمدی اظهار امیدواری کرد با تلاش کارکنان هلال احمر استان آذربایجان غربی و حمایت های استانداری بتوانیم به اهداف مشترک در حوزه جوانان برسیم.

گفتنی است در این دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، قائم مقام و معاونین وی، دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را همراهی می کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا