Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9742 ۱۳۹۹/۰۱/۱۵   ۲۲:۱۳:۰۸

طغیان کرونا در آذربایجان غربی؛
مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به ۸۷۰ نفر رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی از ابتلای ۸۷۰ نفر به ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته از 126 بیمار آزمایش ابتلا به کرونا گرفته شده است که جواب آزمایش 80 نفر مثبت است .

وی در ادامه از مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: از زمان آغاز اپیدمی تا غروب روز جمعه از دو هزار و 129 نفر آزمایش گرفته شده که 879 نفر مثبت کرونا هستند که از این تعداد نیز 432 بهبود پیدا کردند و 73 نفر نیز فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی افزود: در 24 ساعت گذشته، کرونا در شهرستان های ارومیه با 20 مورد ابتلا، میاندوآب 9 مورد، مهاباد شش مورد و بوکان چهار مورد طغیان کرد.

 آقازاده، مسافرت های نوروزی در هفته اول تعطیلات عید را نتیجه این روند فزاینده کرونا در استان عنوان و تصریح کرد: در ایام تعطیلات، ۷۳ هزار نفر به قصد مسافرت از استان خارج شده اند که پیش بینی می‌شود رقم ابتلا به ویروس را افزایش دهند.

آقازاده با درخواست از این عده در برگشت به استان برای ثبت نام در سامانه سلامت و ثبت اطلاعات فردی، در کنترل ویروس کرونا مسئولین بهداشتی را یاری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا