اخبار
کد خبر : 974 ۱۳۹۴/۰۸/۱۸   

مجوزی برای تجمع امروز در ارومیه صادر نشده است

 * استاندار با حضور در تهران و پیگیر موضوع در سطح كلان هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر برگزاری تجمع در ارومیه اعلام داشت: هیچگونه مجوزی برای این تجمع صادر نشده است.

به گزارش نای قلم علیرضا رادفر در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به شایعات پخش شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مبنی بر اخذ مجوز جهت تجمع در روز دوشنبه مورخ 94.8.18 در ارومیه، ضمن تقدیر و تشکر از مردم غیور استان بخاطرحساسیت و پیگیری موضوع برخورد با عوامل برنامه اهانت آمیز اخیر فیتیله در شبکه دو سیما، اعلام می گردد هیچ گونه مجوزی برای تجمع در استان صادر نشده است.

وی ضمن تکذیب شایعات منتشره در شبکه های اجتماعی، هرگونه تجمع و راهپیمایی را در این روز غیرقانونی اعلام و خاطرنشان کرد: از مردم بویژه جوانان استان خواستار آرامش و خویشتن داری در قضیه مذکور هستیم و اعلام می داریم که استاندار محترم با حضور در تهران و پیگیر موضوع در سطح كلان هستند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم و جوانان آذربایجان خواست که ضمن حفظ آرامش خود منتظر پی گیری های مسئولین باشند.

رادفر اظهار کرد: به اطلاع عمومی مردم آذربایجان می رسانم که به دنبال این حرکت ناشایست استانداران مناطق مختلف آذربایجان در نامه هایی به وزارت محترم کشور خواستار پیگیری این اقدام و برخورد با خاطیان آن شدند.

وی افزود: وزیر کشور به جد پیگیر این قضیه است و دستور اقدامات لازم جهت پیگیری این موضوع از سوی وی صادر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی از مردم و جوانان آذربایجان خواست که ضمن حفظ آرامش خود منتظر پیگیری های مسئولان باشند.

رادفر گفت: در حال حاضر آرامش یکی از مهم ترین لازمه های پیگیری این موضوع است و قطعا جوانان عزیزمان بزرگوارانه با فرهنگ اصیل آذربایجانی منتظر رسیدگی به این اقدام ناشایست خواهند بود.

وی افزود: جوانان فهیم این استان همانند جوانان سال های دفاع مقدس آماده فداکاری در راه حفظ امنیت کشورشان هستند و هم اکنون حفظ آرامش یک فداکاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا