اخبار
کد خبر : 9728 ۱۳۹۹/۰۱/۱۳   ۲۰:۲۶:۰۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
750 مبتلا به کرونا و 66 فوتی در آذربایجان غربی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان 725 نفر مبتلا شده‌ و 60 نفر نیز جان باخته اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته 25 نفر دیگر به تعداد مبتلایان در استان افزوده شد و تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نیز شش نفر اضافه شده است.

او اضافه کرد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک هزار و ۹۱۳ نفرمشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد نتیجه 750 نفر در آذربایجان‌غربی مثبت بوده است.

آقازاده بیان کرد: ارومیه با هفت نفر و خوی با هشت نفر بیشترین ابتلا را داشته اند و تعداد فوتی نیز از روز هشتم اسفند ماه سال گذشته تا کنون به 66 نفر رسید.

او افزود: تاکنون 393 نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته که از این تعداد امروز هشت نفر بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان به تفکیک شهرستان ها در ارومیه 229 مورد، بوکان ۸۳ مورد، خوی 113 مورد، شاهین دژ 41 مورد، میاندوآب 76 مورد ، تکاب 26 مورد، سلماس 19 مورد، مهاباد 46 مورد هستند.

آقازاده افزود: همچنین نقده ۲۳ مورد، سردشت ۲۱ مورد، چایپارە چهار مورد، اشنویه: 15 مورد، ماکو ۱٤ مورد، پیرانشهر: ۲۲ مورد، پلدشت شش مورد، چالدران پنج مورد و شوط هفت مورد بیمار مثبت کرونا دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

او تاکید کرد: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد و مردم می توانند با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا