Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9726 ۱۳۹۹/۰۱/۱۲   ۱۷:۴۰:۴۵

هشدار؛
ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور

 

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی فردا (۱۳ فروردین) هشدار داد.

به گزارش نای قلم بر اساس اعلام سازمان هواشناسی برای فردا (۱۳ فروردین ماه) رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، شمال کردستان و زنجان پیش‌بینی می‌شود.

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی بالا آمدن آب رودخانه‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر رخ می‌دهد بنابراین نسبت به اجتناب از اتراق در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم رفت و آمد، پرهیز از هرگونه فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی هم اعلام کرد: پیش‌بینی‌ها بیانگر بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد طی روز چهارشنبه، ۱۳ فروردین‌ماه در استان است.

مهدی صابری افزود: امروز به طور موقت جوی آرام و بدون بارش در استان حاکم بوده و پدیده غالب نیز افزایش ابر و وزش باد است.

وی با اشار به ورود موجی ناپایدار به استان از فردا بیان کرد: این موج تا روز پنج‌شنبه موجب بارش باران خواهد شد.

صابری اظهار داشت: بیشترین بارندگی‌های ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی مربوط به سردشت با ۲۳ میلی‌متر و پیرانشهر با ۱۶ میلی‌متر بود.

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش سه درجه‌ای دماهای کمینه از سه‌شنبه‌شب در استان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین یک و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و دمای تکاب به عنوان سردترین شهر استان صفر درجه سانتی گراد و پلدشت به عنوان گرم‌ترین شهر استان ۱۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا