اخبار
کد خبر : 9713 ۱۳۹۹/۰۱/۱۱   ۲۰:۴۵:۳۵

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به مرز 700 نفر نزدیک شد

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای شیوع این بیماری در استان ۶۹۶ نفر به کرونا مبتلا شده‌ و ۵۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر به تعداد مبتلایان و ۲ نفر به تعداد فوتی ها اضافه شد که هر ۲ نفر شهروند خوی بودند.

او اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و ۷۵۱ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۶۹۶ نفر شامل ۴۰ درصد مثبت بود.

آقازاده بیان کرد: تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود ۵۴ درصد مبتلایان را شامل می‌شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمار تفکیک مبتلایان کرونا در هر شهرستان گفت: تا کنون ارومیه با 219 مورد، بوکان با 83 مورد، خوی با 95 مورد، شاهین دژ با 38 مورد، میاندوآب با 71 مورد تست مثبت کرونا دارند.

او افزود: سپس تکاب با 23 مورد، سلماس 17 مورد، مهاباد 41مورد، نقده 23 مورد، سردشت: 21 مورد، چایپارە چهار مورد، اشنویه 13 مورد، ماکو 14 مورد و پیرانشهر 17 پلدشت و چالدران شش مورد و شوط پنج مورد بیمار مبتلا به کرونا ثبت شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا