اخبار
کد خبر : 9703 ۱۳۹۹/۰۱/۰۹   ۲۳:۲۱:۰۵

در نخستین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت؛
پلمب ۳۴۲ واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در نخستین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۳۴۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در هجدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر اینکه در ۸۰ نقطه استان تیم های ویژه کنترل تردد مستقر شده اند، افزود: از مردم درخواست می کنیم برای قطع زنجیره انتقال ویروس در خانه بمانند و در سطح شهر و روستا ترددهای غیرضروری نداشته باشند.

وی از توقیف ۱۵ خودروی متخلف و اجرای ۱۳ فقره جریمه پنج میلیون ریالی نیز در نخستین روز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد و گفت: همراهی و همکاری مردم رمز پیروزی بر ویروس کروناست.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز گفت: در شرایط امروز فعالان فضای مجازی باید اقدامات و تلاش های خوبی که از سوی مسئولان انجام می گیرد را به اطلاع مردم برسانند.

علی اکبر گروسی افزود: با افرادی که در فضای مجازی از طریق بزرگنمایی مشکلات و دروغ پردازی قصد تشویش و تخریب مدیران را دارند، برخورد می کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی در فضای مجازی قصد دارند تا مردم را نسبت به تلاش مدیران ناامید سازند و بین آنها فاصله ایجاد کنند و بر همین اساس ما وظیفه داریم تا با چنین افرادی مقابله کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کارهای خوب را باید گفت و الان زمان نقدهای مخرب نیست چرا که در زمان جنگ هستیم و بیش از همیشه به همدلی و امید نیاز داریم.

گروسی با بیان اینکه کسی مدعی نواقصات نیست، افزود: ولی نباید با بزرگنمایی و تخریب مدیران فضا را بسمت ناامیدی مردم سوق داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دادستان ها در شهرستان ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پای کار هستند و در خصوص برخورد با نشر اکاذیب و دروغ پردازی نیز با قاطعیت برخورد می کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا