اخبار
کد خبر : 9689 ۱۳۹۹/۰۱/۰۸   ۲۰:۳۴:۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی به مرز 600 تن رسید

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: وضعیت مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به 597 مورد مثبت افزایش یافته است و تا کنون 49 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جان باختند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان تاکنون نتیجه آزمایش 597 نفر مثبت بوده است.

او ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته 33 نفر به تعداد مبتلایان و شش نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده‌است و مجموع متوفیان بیماری کرونا به 49 تن رسید.

آقازاده اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و ۵۵۱ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۵۹۷ نفر شامل ۳۸.۵ درصد مثبت بود.

او بیان کرد: تاکنون ۳۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود ۵۲ درصد مبتلایان را شامل می‌شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رییس قرارگاه مبارزه با کویید 19 در آذربایجان غربی با اشاره به آمار مبتلایان به تفکیک هر شهرستان گفت: همچنان ارومیه با 191 مورد، خوی با 80 مورد و بوکان با 78 مورد در جایگاه اول تا سوم بیشترین مورد مثبت کرونا ویروس در استان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: میاندوآب با 53 مورد، شاهین دژ با 37 مورد، مهاباد با 36 مورد، تکاب با 18 مورد، سلماس با 14 مورد، نقده با 21 مورد، سردشت و پیرانشهر با 13 مورد، اشنویه 12 مورد، ماکو 10 مورد، شوط با پنج نفر، چایپارە و پلدشت با چهار مورد و چالدران با سه مورد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا