اخبار
کد خبر : 9683 ۱۳۹۹/۰۱/۰۷   ۲۰:۰۹:۴۸

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه:
زباله خانواده های دارای بیمار کرونا در ارومیه بی خطرسازی می شود

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه گفت: زباله های خانواده های دارای بیمار کرونا مثبت در شهرستان ارومیه بعد از بی خطرسازی به صورت اصولی دفن بهداشتی می شوند.

به گزارش نای قلم، علی صدقیانی فر در گفتگویی اظهار کرد: این اقدام احتیاطی در جهت قطع زنجیره انتقال و انتشار ویریس کووید – 19 و با همکاری و همراهی شهرداری ارومیه اجرایی شده است.

او با اشاره به احداث ساختمان و نصب دستگاه بی خطر ساز زباله های عفونی بیمارستانی و مراکز درمانی از سال های قبل ادامه داد: با پیگیری های این مرکز و سرمایه گذاری بخش خصوصی و همکاری شهرداری در سایت زباله نازلو امروز از ظرفیت این واحد جهت مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا استفاده می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه اظهار کرد: لیست تمام این منازل به صورت محرمانه در اختیار شهرداری قرار می گیرد و زباله های این خانوارها توسط آن دسته از پرسنل شهرداری که قبلا آموزش های لازم را توسط کارشناسان بهداشت محیط و پیشگیری و مبارزه با بیماری های این مرکز دریافت کرده اند، جمع آوری می شود.

صدقیانی فر تاکید کرد: این پرسنل شهرداری مجهز به لباس مخصوص و وسایل حفاظت فردی استاندارد هستند و زباله ها را پس از جمع آوری و به وسیله خودروهای ویژه به سایت زباله نازلو منتقل می کنند.

او با بیان اینکه تمام مراحل این عملیات به صورت محرمانه انجام می پذیرد، گفت: زباله ها بعد از بی خطر سازی توسط دستگاه هیدروکلاو به صورت بهداشتی دفن می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا