اخبار
کد خبر : 9672 ۱۳۹۹/۰۱/۰۵   ۱۹:۵۵:۵۱

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛
برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع "در خانه می مانیم"

 

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع "در خانه می مانیم" خبر داد.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: انجمن طراحان گرافیک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مسابقه طراحی پوستر با موضوع "در خانه می مانیم" را برگزار می کند.

وی افزود: طراحان گرافیک آثار خود را تا تاریخ 99.1.20 به حساب تلگرامی @wagdupload ارسال کنند.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه تعداد ارسال از یک هنرمند نامحدود است، توضیح داد: اندازه فایل باید ۵۰-۷۰ سانتیمتر و ریزولیشن ۱۰۰ باشد.

به گفته سیاح جایزه نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شکست ویروس کرونا همت همگانی و مشارکت عمومی برای ماندن در خانه و حفظ بهداشت فردی را می‌طلبد و در این راستا سهم رسانه ها و هنرمندان در ترویج این فرهنگ کارساز و راهگشاست.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: رسانه‌ها و هنرمندان بعنوان بازوهای انتقال اطلاعات، ایجاد همدلی و گسترش اعتماد اجتماعی در فضای کرونا زده کنونی نقش محوری دارند.

سیاح در عین حال گفت: رسانه ها و هنرمندان تاکنون در سه حوزه اطلاع‌رسانی، آموزش و نظارت ورود کرده‌اند و عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط موجود احساس نیاز به همدلی و کنار هم بودن بیش از هر زمان دیگری  به چشم می‌آید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا