اخبار
کد خبر : 9665 ۱۳۹۹/۰۱/۰۴   ۲۳:۲۰:۱۷

در ایام نوروز؛
228 داروخانه در آذربایجان غربی فعالیت می کند

 

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های داروی معاونت غذا و داروی آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز گفت: 228 داروخانه در ایام تعطیلات نوروز فعال است که از این تعداد 62 داروخانه شبانه‌روزی و 166 داروخانه روزانه در کل استان آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

به گزارش نای قلم، فاطمه آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: 15 داروخانه شبانه روزی و 44 داروخانه روزانه در ارومیه ارائه خدمات می کنند.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان افراد به خدمات دارویی، ارائه خدمات در حوزه تامین و توزیع دارو در استان برقرار است.

آقازاده همچنین از آماده باش نوروزی تمام شرکت های توزیع دارو در ایام تعطیلات نوروزی جهت تامین داروی مورد نیاز استان خبر داد.

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی در خصوص وضعیت توزیع محلول الکلی ضدعفونی کننده دست در سطح استان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کوید 19، معاونت غذا و دارو آذربایجان غربی با صدور مجوز فعالیت به 16 واحد تولیدی در کل استان، نیاز شهروندان شمال، جنوب و مرکز استان را رفع کرد به طوریکه از ابتدای اسفند تاکنون 332 هزار لیتر محلول و 474 هزار عدد محلول الکلی ضد عفونی کننده و 81 هزار بطری الکل در سطح داروخانه های استان توزیع کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می‌توانند با سامانه مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم با شماره 190 در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 صبح الی 20 شب و در روزهای تعطیل 8 صبح الی 14 ظهر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا