اخبار
کد خبر : 9661 ۱۳۹۹/۰۱/۰۴   ۲۳:۰۱:۳۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد
روند صعودی کرونا در آذربایجان غربی؛ 462 مبتلا و 35 فوتی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان 462 نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و امروز چهار نفر دیگر نیز بر اثر این بیماری فوت کردند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته 34 نفر به تعداد مبتلایان و چهار نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده‌ و در مجموع 35 نفر در این استان جان باخته اند.

او ادامه داد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و 296 نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه 462 نفر مثبت بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تا کنون 234 نفر مبتلا به کرونا در استان بهبود یافته اند، گفت: مبتلایان به تفکیک شهرستان ها در ارومیه 157 مورد، بوکان 64 مورد، خوی 57 مورد، میاندوآب 36 مورد، شاهین دژ 31 مورد، مهاباد 27 مورد بوده است.

آقازاده افزود: نقده 19 مورد، تکاب ۱۷ مورد، سلماس 12 مورد، سردشت 11 مورد، ماکو 9 مورد، پیرانشهر و اشنویه هر کدام هشت مورد، چایپارە و چالدران چهار مورد و پلدشت سه و شوط همچنان یک مورد بیمار مثبت کرونا دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا