اخبار
کد خبر : 9659 ۱۳۹۹/۰۱/۰۳   ۲۲:۳۰:۲۸

معاون استاندار:
مشکل حادی در خصوص توزیع دستکش وجود ندارد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در بحث دستکش توزیع خوبی انجام گرفته و مشکل حادی وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، بهنام شهدی در سومین روز از فروردین ماه در حاشیه بازدید از یک شرکت پخش کننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی اظهار کرد: برای جلوگیری از هر گونه کم کاری در امر تهیه و فروش اقلام سلامت محور بازرسی ها با جدیت اجرا می شود.

وی افزود: نظارت و بازرسی بر روند تولید، توزیع و فروش اقلام سلامت محور با دستور مقام عالی استان تشدید شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در بازدید از برخی داروخانه های سطح شهر ارومیه، روند مطلوب فراوانی اقلام ضدعفونی از جمله محلول و ژل مشهود بود، افزود: با توجه به ممنوعیت خروج الکل تولیدی استان و نیز ظرفیت های موجود به لحاظ بهره مندی از محلول های ضدعفونی مشکلی در استان وجود ندارد و در مراحل مختلف با توجه به اعلام نیاز داروخانه ها توزیع انجام می شود.

شهدی با بیان اینکه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جزئیات تهیه و توزیع اقلام ضدعفونی را رصد می کند، گفت: هماهنگی های خوبی در بین دستگاه های متولی وجود دارد و این وحدت رویه موجب شده تا مشکل خاصی در خصوص اقلام سلامت محور وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به تولید لباس های بیمارستانی و ماسک در استان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به احساس مسئولیتی که گروه های مردمی، واحدهای تولیدی و خیرین در تولید اقلام بهداشتی دارند، این تولیدات باید با نظارت و تایید شبکه بهداشتی تولید و توزیع شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا