اخبار
کد خبر : 9647 ۱۳۹۸/۱۲/۲۹   ۱۹:۲۳:۴۵

مدیرکل بیمه سلامت استان:
بخش کثیری از مطالبات سال 1397 در آذربایجان غربی پرداخت شد

 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: همه مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و غیردانشگاهی و مراکز جراحی محدود از بابت اسناد سال 97 در استان به طور کامل تسویه شد.

 به گزارش نای قلم، نادر نان‌بخش در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی سازمان بیمه سلامت ایران، همه مطالبات بیمارستان‌های خصوصی وغیردانشگاهی و مراکز جراحی محدود از بابت اسناد سال 97 بطور کامل تسویه شد.

وی ادامه داد: ضمنا در ادامه این پرداخت‌ها که مربوط به مطالبات معوقه سال 97 است، همه اسناد آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری، فیزیوترابی ها درمانگاه ها و پزشکان مراکز خصوصی وغیردانشگاهی نیز پرداخت شد.

این مسئول گفت: لازم به ذکر است تمام مطالبات معوقه سال 97 داروخانه های خصوصی _ خیریه و دولتی غیردانشگاهی تا 10 اسفند پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در ادامه روند پرداخت مطالبات موسسات درمانی استان اعم از دولتی دانشگاهی و خصوصی و خیریه و دولتی غیردانشگاهی مبالغ 80 درصد اسناد آبان ماه سال جاری نیز به حساب موسسات واریز شده است.

این مسئول گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی به اداره کل بیمه سلامت استان تمام مطالبات مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری وابسته به معاونت بهداشتی استان نیز تا پایان سال جاری تسویه می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا