اخبار
کد خبر : 9623 ۱۳۹۸/۱۲/۲۵   ۲۱:۲۲:۵۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی:
تعداد فوتی های آذربایجان غربی به 12 نفر رسید

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۲۴ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با افزوده‌شدن ۱۴ نفر به تعداد مبتلایان در این شهر، بیماران کرونا مثبت در مرکز استان به ۸۷ نفر رسید.

وی افزود: این آمار نشان‌دهنده سهم ۳۹ درصدی ارومیه از کل مبتلایان استان است که البته روند افزایشی در این خصوص را شاهد هستیم.

به گفته آقازاده همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر در خوی، چهار نفر در مهاباد و سه نفر در میاندوآب به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، در این مدت یک نفر در هرکدام از شهرستان های اشنویه، بوکان، چایپاره، شاهین‌دژ و نقده به تعداد بیماران کرونامثبت افزوده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد موارد مثبت در شهرستان های پیرانشهر، تکاب، چالدران، سردشت، سلماس، ماکو، شوط و پلدشت نبودیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

آقازاده گفت: با این افزایش، تعداد مبتلایان در بوکان به ۳۴ نفر، خوی ۲۳ نفر، شاهین دژ ۱۶ نفر، میاندوآب ۱۵ نفر و هرکدام از شهرستان های تکاب و مهاباد به ۱۰ نفر افزایش یافت.

وی افزود: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک رقمی بوده به طوری‌که کرونای هفت نفر در سلماس، هفت نفر در نقده و پنج نفر در سردشت مثبت اعلام شده‌است.

آقازاده تصریح کرد: همچنین تاکنون چهار نفر در چایپاره، سه نفر در اشنویه، ۲ نفر در ماکو و یک نفر در پیرانشهر به کرونا مبتلا شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر سه شهرستان استان شامل چالدران، شوط و پلدشت عاری از کروناست ولی مردم این شهرستان‌ها نیز باید نظیر مناطق دیگر موارد پیشگیری را به صورت کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا