اخبار
کد خبر : 9620 ۱۳۹۸/۱۲/۲۵   ۲۰:۰۹:۰۴

معاون استاندار تاکید کرد؛
تعطیلی تمام اماکن عمومی غیرضروری در آذربایجان غربی

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر تعطیلی تمام اماکن عمومی غیر ضروری در استان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی در جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی پیشگیری از کرونا، با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص فعالیت اماکن عمومی در استان، گفت: بر اساس مصوبه این ستاد  برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری تمامی اماکن عمومی غیر ضروری در استان باید تعطیل شوند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد قضایی می شود.

وی با اشاره به ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل ها، اماکن و سوئیت های گردشگری بخش خصوصی و دولتی و مدارس در استان، ادامه داد: تعدادی از هتل های استان به صورت محدود با رعایت استانداردهای بهداشتی آماده خواهند بود تا در صورت نیاز با نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار گیرند و در این مدت نیز این هتل ها اجازه پذیرش مسافر را نخواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: به منظور جلوگیری از تجمعات مردمی با تصویب شورای شهر و تایید ستاد استانی مبارزه با کرونا پروانه های ساختمانی تا اردیبهشت سال آینده تمدید شد.

رحمانی افزود: در همین راستا از امروز یکشنبه ۲۵ اسفندماه فعالیت های شهرداری ها و نظام مهندسی ساختمان در خصوص صدور پروانه ساختمانی و ساخت و ساز تعطیل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا