Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9616 ۱۳۹۸/۱۲/۲۴   ۲۳:۱۰:۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد؛
ابتلای 193 نفر به ویروس کرونا در آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ابتلای 193 نفر به کروناویروس در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۱۹۳ نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد هفت نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نفر به تعداد مبتلایان و یک نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده که این فرد در شهر بوکان بوده‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۶۶۸ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۱۹۳ نفر مثبت بوده ‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین تاکنون ۸۰ نفر از مبتلایان به کرونا در استان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از خانواده‌ها خواست در صورت امکان از حضور در مکان‌های پردتردد شهر همچون بازار، مناطق گردشگری و تاناکورا خودداری کنند و با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

آقازاده اظهار داشت: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا