Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9613 ۱۳۹۸/۱۲/۲۴   ۱۱:۵۲:۱۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:
بیش از ۹۰ درصد خدمات به مشتریان به صورت اینترنتی ارائه می‌شود

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات قابل ارائه به مردم به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در جلسه مدیریت بحران پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳۵ سامانه الکترونیکی فعال درون و برون سازمانی داریم و یکی از شرکت های خدمات رسان پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک به مردم هستیم.

وی افزود: خوشبختانه از سالیان قبل ساختار مطلوبی جهت ارائه خدمات به مشتریان روی بستر اینترنت فراهم شده و در حال حاضر مشتریان عمده و جزء فرآورده های نفتی به راحتی از درگاه های اینترنتی، سوخت مورد نیاز خود را درخواست و خریداری می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اضافه کرد: تمام پورتال های خدماتی اینترنتی بر روی پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به آدرس https://urmia.niopdc.ir درج شده و مشتریان براحتی می توانند نسبت به درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

مجرد تصریح کرد: اکثر خدمات اینترنتی شرکت علاوه بر امکان ارائه از طریق دفاتر پیشخوان دولت، برروی بستر اینترنت نیز فراهم است و مشتریان می توانند از دفتر کار و یا منزل شخصی فرایند درخواست و خرید سوخت را پیگیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: با شیوع و گسترش کرونا ویروس در جامعه اقدامات و تمهیدات خاص بهداشتی در مجاری عرضه اندیشیده شده و امکان پرداخت الکترونیکی وجه سوخت در جایگاهها به سه روش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در کلیه جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی امکان پرداخت وجه سوخت از طریق شارژ کیف پول کارت سوخت، ایستگاه های پرداخت بانک ملت در انتهای هر سکو و همچنین از طریق پوزهای سیار فراهم است. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرکز شبانه روزی پاسخگویی به مردم با شماره ۰۹۶۲۷ آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا