اخبار
کد خبر : 96 ۱۳۹۴/۰۴/۰۴   

حادثه در پرواز اروميه - تهران

آتش سوزی در کابین هواپیما رخ نداده است

پرواز شماره QB1276 شرکت هواپیمایی قشم که از ارومیه عازم تهران بود دچار سانحه شد.

به گزارش ناي قلم به نقل از بینانیوز،‌ ساعت ۸:۲۰ صبح امروز (چهارشنبه) یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم از ارومیه به مقصد تهران در حال اوج گیری بود که به ناگهان کابین هواپیما دچار آتش سوری می‌شود.

به گفته شاهدان، هنگامی که هواپیما قصد تک‌آف از باند فرودگاه ارومیه را داشت، کابین مسافران هواپیما به ناگهان دچار سانحه آتش سوزی می‌شود که این حادثه موجب ترس و وحشت سرنشینان هواپیما می‌شود، بلافاصله این پرواز از ادامه مسیر منصرف شده و سریعا مسافران این پرواز تخلیه می‌شوند.

اين خبري بود كه برخي از سايت‌هاي مجازي آن را انتشار دادند اما مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی آتش سوزی کابین هواپیمای پرواز قشم ایر ، ارومیه – تهران را تکذیب کرد .

كمال پرهیزکار گفت: پرواز قشم ایر شماره 1276 ارومیه به تهران قرار بود در ساعت 8 و 25 دقیقه امروز به مقصد تهران پرواز کند که قبل از پرواز در ابتدای باند پرواز خلبان به علت مشاهده دود در کابین درخواست بازگشت به پارکینگ می‌کند .

وی افزود : پس از بازگشت آن به پارکینگ مسافران به طور عادی تخلیه و تکنسین‌های هواپیما پس از بررسی‌های فنی آمادگی هواپیما برای پرواز را اعلام می‌کنند.

پرهیزکار گفت : به دنبال اعلام آماده بودن هواپیما برای پرواز پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور پرواز شماره 1276 ارومیه به تهران در ساعت 11 و 20 دقیقه فرودگاه ارومیه را به مقصد مهرآباد تهران ترک کرد.

وي با اشاره به بزرگنمایی این موضوع در برخی از رسانه های مجازی مبنی بر آتش سوزی کابین هواپیما به کلی این خبر را تکذیب کرد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا