Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9599 ۱۳۹۸/۱۲/۲۲   ۲۳:۲۷:۰۶

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا صورت می گیرد؛
اجتناب ادارات مالیاتی استان از پذیرش استعلام نقل و انتقال املاک از ۲۴ اسفند ماه

 

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا،کلیه ادارات مالیاتی استان از شنبه ۲۴ اسفند ماه، قبول استعلام نقل و انتقال خودداری می کند.

به گزارش نای قلم، حسن کوماسی در گفتگویی با اشاره به اینکه این تصمیم در راستای کاهش زمینه ابتلا به بیماری کرونا، حفظ سلامت مؤدیان و همکاران و صیانت از حقوق شهروندی صورت می گیرد، اظهار کرد: ادارات مالیاتی سراسر استان از شنبه مورخه ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۹ از پذیرش هر گونه استعلام مربوط به انجام معامله، فسخ یا اقاله معامله، تمدید گواهی و ...معذور خواهد بود.

وی افزود: گواهی های صادره قبلی موضوع ماده ۱۸۷قانون مالیات های مستقیم به مدت ۳ ماه دارای اعتبار است و نیازی به تمدید به دلیل تغییر سال شمسی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است، مدیرکل امور مالیاتی استان پیش از این نیز از کانون سردفتران و دفتریاران شهرستان ارومیه خواسته بود از درخواست مفاصا حساب مالیاتی از مؤدیان در صورتی که مهلت قانونی گواهی ارائه شده به آنها در سال ۱۳۹۸ به اتمام نرسیده باشد خودداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا