اخبار
کد خبر : 9591 ۱۳۹۸/۱۲/۲۱   ۲۳:۱۴:۵۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی خبر داد؛
ابتلای 119 نفر در استان به بیماری کرونا

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تا امروز ۱۱۹ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: ۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان مربوط به شهروندان ارومیه‌ای بوده که نشان‌دهنده سهم بیش از ۴۰ درصدی مرکز استان در این خصوص است.

وی افزود: البته از این تعداد، ۲ نفر بیماران اعزامی از دیگر شهرهای آذربایجان‌غربی بوده‌اند.

آقازاده اضافه کرد: علاوه بر آن، ۱۴ نفر در بوکان به این بیماری مبتلا شده‌اند که نشان‌دهنده روند افزایشی در این شهر جنوبی استان است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون ۱۲ فرد مبتلا به کرونا در هرکدام از شهرهای خوی و شاهین‌دژ وجود دارد که به‌ویژه در شهر شاهین‌دژ، قابل توجه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۹ نفر در میاندوآب، پنج نفر در تکاب، چهار نفر در سلماس، سه نفر در مهاباد، ۲ نفر در  چایپاره و یک نفر در هرکدام از شهرهای اشنویه و سردشت به کرونا مبتلا شده‌اند.

آقازاده از ترخیص ۳۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا از مراکز درمانی آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این افراد با نظارت مستمر نظام بهداشتی در منزل تحت قرنطینه هستند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که هفته آینده نیز روند افزایشی ادامه یابد و در صورت رعایت‌نکردن مردم، این روند همچنان پابرجاست.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا