اخبار
کد خبر : 9587 ۱۳۹۸/۱۲/۲۰   ۲۲:۳۷:۵۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد؛
ارائه خدمات برق رسانی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از ارائه خدمات برق رسانی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن‌بکلو در گفتگویی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا حد امکان بیشتر خدمات را به صورت غیر حضوری به مشترکان ارائه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت امکان ارائه خدمات برق رسانی تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی(تسویه بدهی)، سوابق مصرف و صورتحساب، سوابق پرداخت صورتحساب، مشاهده صورتحسابها، پرداخت از طریق سایت شرکت، پرداخت از طریق psp ها و از طریق تلفن بانک، اعلام کارکرد توسط مشترک را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: مشترکان برق استان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای دسترسی راحت و بدون نیاز به حضور مشترکان به خدمات شرکت توزیع نیروی برق سامانه تلفنی ۱۲۱ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات رسانی در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق کماکان در دسترس است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا