اخبار
کد خبر : 9586 ۱۳۹۸/۱۲/۲۰   ۲۲:۰۸:۳۲

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی:
کمیته رصد فضای مجازی تشکیل می شود

 

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: علاوه بر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته رصد فضای مجازی با هماهنگی شورای اطلاع رسانی تشکیل می شود.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای استان برای مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد.

وی افزود: مسئولیت کمیته اطلاع رسانی کرونا ویروس بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اضافه کرد: مشارکت مردم رکن اساسی مبارزه با کرونا ویروس است، هر جا مردم پای کار آمده اند موفقیت حاصل شده است.

مصطفوی تصریح کرد: آموزش و آگاهسازی عمومی، رصد فضای مجازی، پاسخ دهی به شایعات و شبهات و تولید محتوا بر اساس حقیقت باید جزو اولویت های این کمیته باشد.

وی با بیان اینکه باید مردم را در جریان امور قرار داد افزود: شکست کرونا امروز بیش از هر چیزی نیازمند کاهش تجمعات و در خانه ماندن مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تلاش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ سلامتی مردم، گفت: دولت در این راستا با تعطیل نمودن اماکن تجمعی درصدد حفظ سلامتی است.

مصطفوی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در خصوص کرونا ویروس گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را نداریم و از مردم نیز تقاضا داریم به منظور سفر و یا خروج از استان به قصد کشورهای همسایه به آذربایجان غربی سفر نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هراس غیرواقع بینانه و عدم آگاهسازی در مسیر قطع زنجیره انتقال کرونا خلل ایجاد می کند، از متولیان امر خواست تا با اطلاع رسانی درست بستر تقویت اعتماد عمومی را فراهم سازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا