اخبار
کد خبر : 9584 ۱۳۹۸/۱۲/۲۰   ۲۱:۴۹:۱۴

طی ۷ روز گذشته؛
۱.۲ میلیون عدد دستکش احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف یک میلیون و ۲۸۶ هزار عدد دستکش احتکار شده در استان‌طی هفت روز گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار کشفیات مواد بهداشتی وضدعفونی در استان افزود: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور جزو اولویت‌های مأموریتی انتظامی استان است.

وی از تشدید بازرسی‌ها طی روزهای باقی مانده سال خبر داد و عنوان کرد: تا ریشه کنی ویروس کرونا حضور مدافعان امنیت در مدافعان سلامت و استمرار همکاری و تعامل را خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان به اهم‌کشفیات انتظامی استان اشاره کرد و اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی رده‌های مأموریتی این انتظامی در مدت هفت روز گذشته اجرای طرح مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی در سطح استان تعداد ۱۰۱ هزار و۷۳۲ عدد ماسک، یک میلیون و۲۸۶ هزار و ۹۹۰ عدد دستکش، ۸۸ هزار و۷۵۲ لیتر مواد ضد عفونی و شوینده از محتکران کشف و ضبط شده است.

خرم‌نیا همچنین از کشف دو هزار و ۱۲۱ عدد ژل ضدعفونی کننده کشف و جهت توزیع در بین مردم و رفع نیازمندی‌های بهداشتی به متولیان امر تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این زمینه تعداد ۳۸ نفر محتکر شناسایی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: بازرسی و عملیات انتظامی در این زمینه تداوم دارد.

خرم نیا گفت: این مأموریت تا بازگشت آرامش کامل و ریشه کنی بیماری با همین حساسیت ادامه داشته و از مردم بصیر و ولایی استان درخواست می‌شود که هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار را در هر ساعتی از شبانه روز به ۱۱۰ اطلاع و گزارش کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا