اخبار
کد خبر : 9573 ۱۳۹۸/۱۲/۱۹   ۲۳:۳۰:۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد؛
اجرای برنامه‌های نشاط ‌آفرین برای تقویت روحیه مردم در مقابله با کرونا

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به‌منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری در گفتگویی اظهار کرد: درراستای تاکید رییس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین به‌منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالا بردن آستانه تحمل و تاب‌آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری ارایه می‌شود.

 خدایاری تصریح کرد: این برنامه‌ها با بهره‌گیری از تجارب و تولیدات ارزشمند هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری در کانال تلگرامی و فضای مجازی جهت استفاده مردم به اشتراک گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش بر این است تا با ارایه برنامه‌های امیدبخش، مردم را شاداب و سرزنده کرده و زمینه‌ای فراهم کند تا مردم اوقات فراغت خود را به‌جای غرق شدن در اوهام و خیال و ترس و واهمه، صرف تماشای برنامه‌هایی چون تئاتر، شعر، جنگ شادی و برنامه‌های آرام‌بخش کنند.

خدایاری همچنین افزود: سعی شده تا هنرمندان با برنامه‌های فرهنگی و تولید محتوا، مقطعی‌ بودن این بحران را به مردم یادآور شده و در قالب انیمیشن‌ها و کلیپ‌ها، آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به مردم ارایه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این نخستین تجربه‌ای است که خدمات فرهنگی، هنری و قرآنی ازطریق فضای مجازی به مردم ارایه می‌شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تحت هر شرایطی رابطه نهادهای فرهنگی با جامعه هدف حفظ شود.

وی در پایان سخنان به نقش رسانه‌ها در این برهه حساس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها از مداخله‌های نسنجیده و غیرعلمی درخصوص این بیماری و از ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه و مردم خودداری و واقعیت‌ها را جهت استفاده مردم بانشر کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا