اخبار
کد خبر : 9567 ۱۳۹۸/۱۲/۱۹   ۲۱:۲۹:۱۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی:
تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان به ۷۳ نفر افزایش یافت

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد چهار نفر فوت کرده‌اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی خبری اظهار کرد: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۴۲۸ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۷۳ نفر مثبت است.

وی بیان کرد: ۲ نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی بر اثر این بیماری جان خود را از  دست داده‌اند و با کسب رضایت از خانواده‌های متوفیان، پیکر آنان با شرایط بهداشتی کرونا دفن شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک استان نیز تهیه شد که نتیجه آزمایش ۱۸ نفر مثبت و باقی منفی بوده است.

آقازاده گفت: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

وی از خانواده‌ها خواست در صورت امکان از حضور در مکان‌های پردتردد شهر همچون بازار، مناطق گردشگری و تاناکورا خودداری کنند و با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

آقازاده اظهار داشت: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: هفته جاری هفته صعود منحنی ابتلا به این ویروس در استان است و مردم باید با مسوولان استان در جهت پیشگری از این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

طبق آخرین آمار، شش‌ هزار و ۵۶۶ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا