اخبار
کد خبر : 9555 ۱۳۹۸/۱۲/۱۴   ۲۱:۲۶:۱۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:
آذربایجان غربی در مقابله با شیوع بیماری کرونا موفق عمل می کند

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی تا کنون توانسته است در مقابله با شیوع بیماری کرونا موفق عمل کند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که با دستور جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا ویروس و  زلزله قطور درمحل سالن جلسات دفتر سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این بیماری در استان اندیشیده شده و مردم باید نسبت به گذشته بهداشت فردی را بیشتر رعایت کرده و تا حد امکان از تردد بیشتر در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تدابیر اندیشیده شده برای مقابله با این بیماری، گفت: حفظ سلامتی مردم در اولویت برنامه های نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی در استان در آموزش و درمان بیماری کرونا و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و خدمات رسان در ضدعفونی معابر، خیان ها و اماکن پرتردد شهرهای استان، گفت: تعدادی از کارخانجات استان برای راه اندازی خط جدید و تغییر خط تولید برای تولید مواد ضدعفونی در استان اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: در آینده نزدیک بعد از تامین مایحتاج استان به این مواد، بخش دیگری از آن نیز به استان های دیگر صادر می شود.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش امدادگران و دستگاه های اجرایی در مدیریت بعد از زلزله بخش قطور شهرستان خوی، گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم این منطقه انجام می دهیم و حضور مداوم مسئولان استان به ویژه استاندار محترم در این مناطق نشان از توجه ویژه مسئولان استان در رفع آلام و دردهای مردم زلزله زده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا