اخبار
کد خبر : 9553 ۱۳۹۸/۱۲/۱۴   ۲۱:۱۲:۳۷

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
مشکلی در تولید الکل در استان وجود ندارد

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه مشکلی در تولید الکل در استان وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگوی خبری اظهار کرد: روزانه حداقل 24 هزار لیتر الکل طبی 96 درصد تولید و با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی تحت مدیریت یکپارچه در سطح کشور توزیع می شود.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در استان آذربایجان غربی تمام واحدهای تولیدکننده مواد شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک و الکل با تمام ظرفیت تولیدی جهت تأمین مواد مورد نیاز مردم در حال فعالیت هستند.

بابایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی های لازم با واحدهای تولیدی در راستای تولید حداکثری الکل طبی، مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده و ماسک، جهت همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مرکز و ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا ویروس استان از سوی سازمان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تاکید کرد: صدور جواز تأسیس و پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی مواد شوینده، ضدعفونی کننده، الکل و غیره در کمترین مدت زمانی و خارج از نوبت انجام می شود همچنین بررسی ثبت سفارش های مواد اولیه مورد نیاز این واحدها و صدور معافیت های گمرگی برای واردات ماشین آلات مرتبط با خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در اسرع وقت انجام می شود.

وی به اقدامات پیشگیرانه سازمان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در واحدهای صنفی و سازمانی اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در واحدهای صنفی و بازار استان اقدامات پیشگیرانه توسط کارگروه پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان تهیه، تدوین و جهت اجرا در واحدهای صنفی ابلاغ و اطلاع رسانی شده است.

بابایی اضافه کرد: در خصوص برخورد با سوداگران و محتکران هم در استان با اجرای گشت مشترک با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اقداماتی صورت گرفته و این اقدامات به صورت مستمر اجرا می شود.

وی گفت: در این بازرسی مشترک 42 کارتن ماسک احتکاری کشف و سه واحد فروشگاهی عرضه کننده تجهیزات پزشکی پلمب شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا