Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 955 ۱۳۹۴/۰۸/۱۵   

معاون رئیس‌جمهور از مؤسسه خیریه رفاه کودک ارومیه بازدید کرد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه سفر دو روزه خود به استان آذربایجان غربی از مؤسسه خیریه رفاه کودک ارومیه بازدید کرد.

شهین‌دخت مولاوردی از بخش‌های مختلف اقامتی، درمانی از جمله دندان‌پزشکی، تالار اجتماعات و کارگاه چرم‌دوزی، کارگاه اشتغال و واحد فیزیوتراپی مؤسسه خیریه رفاه کودک ارومیه که به تازگی با امکانات مجهز برای نیازمندان در نظر گرفته شده است، بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پایان دفتر یادبود این مؤسسه خیریه را امضاء کرد.

موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه از سال 1382 با هدف حمایت از کودکان یتیم، بیمار، نیازمند و دانش آموزان با استعداد استان آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز بیش از ششصد کودک تحت پوشش کمک‌های مستمر و ماهیانه بنیاد کودک قرار دارد.

از دیگر فعالیت‌های بنیاد، تاسیس مهد کودکی در بند زنان زندان ارومیه است و برای نگهداری و ارایه خدمات به نوزادان و کودکان کمتر از شش سال است که مادرانشان محکوم به حبس هستند و کودکان نیز به ناچار در زندان به سر می‌برند.

از سایر فعالیت‌های بنیاد کودک ارومیه، ایجاد حساب بانکی ویژه، برای پرداخت هزینه داروهای کودکان بیمار در داروخانه بیمارستان مطهری ارومیه است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا