Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9530 ۱۳۹۸/۱۲/۱۲   ۱۶:۵۳:۲۳

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد
کشف بیش از 3 میلیارد ریال دستکش و ماسک احتکار شده در آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی استان از کشف سه میلیارد و 319 میلیون ریال انواع دستکش و ماسک های احتکار شده خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار "مسعود خرم نیا " در گفتگوی خبری اظهار کرد: در راستای تعامل متعددی که با سازمان تعزیرات حکومتی استان و دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و برهم زنندگان امنیت روانی و سلامت و بهداشت عمومی جامعه ، برگزار شد برخورد با محتکران در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: در طرح مذکور که مدت سه روز اجرا شد بیش 160 واحد صنفی، تجاری و انبار در سراسر استان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: با اجرای این طرح چهار واحد صنفی متخلف شناسایی و 26 هزار عدد انواع ماسک و یک میلیون جفت دستکش لاتکس کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه سه میلیارد و 319 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، توصیه کرد: پلیس و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم تا در صورت اطلاع از احتکار موضوع را سریعا از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا