اخبار
کد خبر : 953 ۱۳۹۴/۰۸/۱۵   

برگزاری هفته پژوهش و فناوری و هفته فناوری نانو در استان

* موضوع پژوهش متأسفانه در سال گذشته مورد غفلت واقع شده بود

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری هفته پژوهش و فناوری و هفته فناوری نانو در استان خبر داد.

به گزارش ناي قلم، نادر صفرزاده در هشتمین جلسه این شورا که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن شهید عطایی استانداری ترتیب یافت، از برگزاری هفته پژوهش و فناوری و هفته فناوری نانو در استان خبر داد و افزود: نمایشگاه‌های هفته پژوهش و فناوری و هفته فناوری نانو، در آذر ماه 94 در استان برگزار می‌شود و از دستگاه‌ها و مدیران استانی و همچنین اساتید دانشگاهی و پژوهشگران درخواست داریم برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه‌ها مشارکت کنند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی اساتید و دانشگاهیان در استان تاکید کرد و افزود: موضوع پژوهش متاسفانه در سال گذشته، مورد غفلت واقع شده بود که با تاکیدات مقام معظم رهبری، در سال جاری برنامه های مهم و جدی برای توسعه این امر در کشور و در استان در نظر گرفته شده است.

اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبیین مواضع، برنامه‌ها و تنگناهای دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر مواردی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به آن اشاره نمود و گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها، از این فرصت مغتنم نهایت استفاده را بکنند و با حضور در برنامه های پیش بینی شده، نسبت به انعکاس عملکرد، برنامه‌ها و چالش‌های دستگاه متبوع خود اقدام نمایند.

صفرزاده در ادامه سخنان خود به برنامه های استان برای ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: با تاکیدات استاندار محترم، مجموعه مدیریتی استان و تمامی مدیران و مسئولان، در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه مانند شاخص سلامت، شاخص درآمد سرانه و شاخص سواد در استان تلاش می‌کنند.

وی همچنین حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آذربایجان غربی را مغتنم دانست و گفت: امید می‌رود با حضور خانم دکتر مولاوردی در استان و مشاور وزیر کشور در امور زنان، در راستای رفع موانع و تنگناهای حوزه زنان و خانواده در استان گام‌های خوبی برداشته شود و مسیر توسعه مشارکت‌های زنان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی در آذربایجان غربی، هموارتر شود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا