اخبار
کد خبر : 9493 ۱۳۹۸/۱۲/۰۶   ۲۱:۳۰:۰۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هشدار داد؛
برخورد با شایعه سازان در آذربایجان غربی

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بربهره گیری از توان دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در جلسه هم اندیشی با مسئولان بهداشت آذربایجان غربی اظهار کرد: هر چند که حسب اطلاع ویروس کرونا مانند سایر بیماری‌ها است و آنگونه که تبلیغ سوء و منفی از آن می شود خطرناک نیست، ولی عقل حکم می‌کند تمام راه‌های شیوع و پیشگیری از ابتلاء به این بیماری شناسایی و بسته شود و باید از تمام ظرفیت‌های علم پزشکی استفاده شود تا امنیت بهداشتی مردم تامین شود.

وی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر دادستان‌های استان خواست تا با جدیت و قاطعیت با عوامل شایعه پراکن و سود جو و سوء استفاده کن برخورد شود و به هیچ وجه اجازه تشویش اذهان عمومی را به افراد ندهند، خصوصاً در فضای مجازی باید کسانی که به شایعه سازی در خصوص کرونا می پردازند و مردم را نگران می‌کنند برخورد شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: اگر مردم مواردی را که وزارت بهداشت و درمان و نیز مسئولین مربوطه در استان‌ها توصیه می‌کنند و همچنین توصیه‌های پزشکان مجرب که از رسانه ملی منعکس می‌شود را عمل کنند، یقین داشته باشند که همگی در سلامت خواهند بود و به حول و قوه الهی کرونا ویروس را هم شکست خواهیم داد.

گروسی گفت: با عنایت به اینکه یکی از دستگاه‌های پر مراجعه، دستگاه قضایی است، باید در رعایت بهداشت فردی و آنچه که پزشکان و مسئولان بهداشت توصیه می کنند بیشتر از سایرین عمل کنند تا از بیماری مصون بمانند.

وی از مسئولین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به لحاظ حضور در جلسه و بیان نکات مهم و هم اندیشی و نیز اتخاذ تدابیر لازم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا