اخبار
کد خبر : 949 ۱۳۹۴/۰۸/۱۴   

حرکت های جزیره ای قدرت لازم را ندارند

* برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند یک رویکرد اجتماع محور هستیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حرکت های جزیره ای نیز قدرت لازم را ندارند و باید با یک حرکت جمعی پژواک صدای اکثریت خاموش را به گوش جامعه رساند که با حرکت های شبکه ای می توان به راحتی به اهداف دست یافت.

به گزارش نای قلم، شهین دخت مولاوردی امروز در آیین اختتامیه پنجمین نشست منطقه ای سمن های شمالغرب کشور در ارومیه، اظهار کرد: دورانی که دولت ها به تنهایی بتوانند بار مشکلات را به دوش بکشند تمام شده است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند نقش مهمی در رفع دغدغه های جامعه و کمک به دولت داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی برای برون رفت از مشکلات و چالش های اجتماعی فرا روی جامعه نیاز به ترویج همکاری های شبکه ای با سازمان های مردم نهاد دارند .

مولاوردی در ادامه به نقش بی دلیل بانوان در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورمان هم اشاره کرد و گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه زنان و خانواده نیازمند یک رویکرد اجتماع محور در تدوین برنامه ششم توسعه کشور هستیم .

وی ادامه داد: پرداختن به نقش و حضور زنان و نیز نقش آفرینی های آنان آنگونه که شایسته آنها است انجام نشده و نیازمند توجه بیشتر به این موضوع هستیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی حوزه زنان و خانواده شمال غرب کشور با هدف ارتقای سطح آگاهی تشکل ها، حفظ محیط زیست، حفظ و گسترش ارتباطات بین گروهی و تسهیل آن به مدت سه روز در ارومیه برگزار شد که در طی آن 200 نفر از تشکل های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، اردبیل و زنجان حضور یافتند.

شهلا تاجفر افزود: بهبود وضعیت و جایگاه زنان، توانمندسازی زنان و افزایش سطح آگاهی های سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و بهداشتی از اهداف شاخصی است که سازمان های مردم نهاد با رعایت آنها می توانند به جایگاه مطلوب و موفقیت هایی دست یابند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا