Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9480 ۱۳۹۸/۱۲/۰۴   ۱۷:۱۰:۳۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
نمایشگاه کتاب ارومیه به دلیل کرونا برگزار نمی شود

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه کتاب ارومیه که مقرر بود اسفندماه سال‌ جاری برگزار شود به خاطر کرونا برگزار نمی شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری در گفتگویی اظهار کرد: بنا به دستور رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمایشگاه کتاب ارومیه که قرار بود از یازدهم تا پانزدهم اسفند برگزار شود، کنسل شد.

 وی افزود: هفدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه قرار بود با حضور ۴۰۰ ناشر کشوری در ۳۰۰ غرفه محل دائمی نمایشگاه های بین المللی  پارک جنگلی ارومیه دایر شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: پیرو اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه‌های هنری به دلیل توجه توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و یشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه به اطلاع می‌رساند تمام برنامه‌های این معاونت در حوزه کتاب و نشر اعم از نشست‌های نقد و بررسی و رونمایی کتاب، برنامه‌های کتاب‌محور و نمایشگاه‌های کتاب نیز تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا