اخبار
کد خبر : 9462 ۱۳۹۸/۱۲/۰۲   ۱۴:۰۳:۵۵

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی :
اثر انگشت در انتخابات امروز ضروری نیست

 

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی  گفت: به دلیل وجود دستگاه های احراز هویت در شعب اخذ رای برای سهولت در امور نیاز به اثر انگشت نیست .

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل وجود دستگاههای احراز هویت در شعب اخذ رای برای سهولت در امور نیاز به اثر انگشت نیست ، گفت: لزوم رای دادن همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی است و متولدین 2 اسفند 1380 به بعد که 18 سال تمام دارند می توانند در این دوره از انتخابات شرکت و نماینده خود را انتخاب کنند.

 وی تصریح کرد: تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان 2 میلیون و 379 هزار و 656 نفر است که از این تعداد 135 هزار و  26 نفر رای اولی هستند و اولین حضور خود در انتخابات را تجربه خواهند کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند ماه از ساعت 8 صبح شروع و به مدت 10 ساعت یعنی تا 18 ادامه خواهد داشت.

مصطفوی گفت: در استان 2 میلیون و 379 هزار و 656 نفر است که از این تعداد 135هزار و  26نفر رای اولی هستند و اولین حضور خود در انتخابات را تجربه خواهند کرد.

 وی افزود: 2هزار 117 صندوق رای انتخابات  برای انتخابات امروز در سطح استان  در نظر گرفته شده است که از این تعداد که یک هزار و 252 صندوق به صورت ثابت و 865 صندوق به صورت سیار آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا