Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9456 ۱۳۹۸/۱۱/۳۰   ۲۰:۴۸:۴۶

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی:
هیچ گونه مشکل امنیتی در استان وجود ندارد

 

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی در استان نداریم.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی مشارکت حداکثری در انتخابات را هدف اصلی همه دغدغه مندان انقلاب دانست و اظهار کرد: امروز نیازمند آن هستیم تا رسانه ها با توجه به رسالت مهمی که بر عهده دارند در خصوص جلب مشارکت حداکثری انتخابات مجلس و برجسته سازی امید در جامعه فعالانه تر عمل کنند.

وی افزود: همه موظف به فراهم سازی بسترهای مشارکت باشکوه مردم در انتخابات هستیم چرا معتقدیم هر جا مردم حضور داشته اند بهترین اتفاق رقم خورده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمن در تلاش برای القای ناامیدی در کشور است اما همچون همیشه حضور پررنگ مردم دسیسه ها را خنثی می سازد.

مصطفوی با اشاره به تلاش متولیان برقراری امنیت در کشور و استان گفت: بهترین امنیت موجود در استان حاکم است و جا داد از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و سپاه و ارتش تقدیر کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به بارش های اخیر و پیش بینی بارش برف در برخی نقاط در ایام انتخابات، به تشکیل شورای مدیریت بحران اشاره و تصریح کرد: با بسیج امکانات و نیروهای امدادی که صورت گرفته راه دسترسی به هیچ روستایی مسدود نخواهد بود‌.

وی خاطرنشان کرد: همه پیش بینی های لازم انجام گرفته است، یک دستگاه بالگرد برای شرایط اضطراری تدارک دیده شده است و اگر بالگرد به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نباشد نیروهای امدادی هلال احمر در جابجایی صندوق های رای مشارکت خواهند داشت.

مصطفوی با اشاره به اهتمام همه ارکان اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات به صورت سالم و قانونمند گفت: در فضایی صمیمانه ارکان اجرایی اعم از هیات های اجرایی و نظارت در سلامت انتخابات رقابت مثبت دارند و این بیانگر رویکرد و تلاش همه متولیان به سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم گفت: حواشی که در طول مدت انتخابات رخ می دهد بسیار مهم بوده و شورای اطلاع رسانی استان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مشارکت ۵۰ درصدی مردم را در انتخابات پیش رو شاهد خواهیم بود.

 وی گفت: ما تخلفاتی از قبیل خرید و فروش آراء و مداخله برخی مسئولان دولتی در انتخابات را به عینه شاهد هستیم که باید ارگان های مربوطه در این مباحث وارد شده و کنترل لازم را جهت داشتن انتخاباتی سالم و پرشور فراهم کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برنامه هایی چون قانع کردن اساتید دانشگاه را باید در لیست امورات قرار داد و آموزش های لازم را به این افراد بعنوان نخبگان جامعه داده شود.

 خدایاری در پایان سخنان خود برگزاری مرتب هر هفته جلسات شورای اطلاع رسانی استان آذربایجان غربی، تخصیص اعتبارات لازم و  تشکیل جلسه توجیهی با نمایندگان خبرگزاری‌های مختلف فعال در استان و جلب کمک آنان را به عنوان یکی از مصوبه‌های این جلسه پیشنهاد داد که مورد پذیرش قرار گفت.

 در ادامه جلسه مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه نیز با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در مناطق جاشیه نشین اظهار کرد: هر دوره مشارکت در این مناطق بالا بوده ولی در این مکان ها با خمودگی رای مواجه هستیم و رای در این مناطق بیشتر قومیتی بوده تا عقلانی که باید مورد توجه ویژه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

سید هادی طباطبایی، افزود: بحث امنیت بعد انتخابات نیز مهم بوده که کنترل فضای مجازی و محتویات آنها در این راستا امری ضروریست و باید تدابیری در این موارد نیز اندیشید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا