اخبار
کد خبر : 9437 ۱۳۹۸/۱۱/۲۸   ۱۸:۰۴:۲۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
پاک دستی و مقابله با فساد از شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اعتقاد عملی به ولایت فقیه، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی، پاک دستی، مقابله با فساد و خدمت به مردم شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرائی امروز در نشست فرهنگی و بصیرتی خانواده کارکنان سپاه پیرانشهر، اظهار کرد: رهنمودهای رهبری در این زمینه باید مرجع باشد تا براساس آن انتخاب اصلح صورت گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: افراد اصلح کسانی هستند که به ارزش‌ها و نماز توجه دارند و وقتی مومنان را در ظلم می‌بینند آنان را یاری می‌کنند و همواره برای اجرایی کردن موازین اسلامی در کشور تلاش می‌کنند.

سرائی با بیان اینکه فقط صاحبان تفکر لیبرالی می‌توانند عکس شهید سلیمانی را پاره کنند و در روز عاشورا خیمه اباعبدالله (ع) را به آتش کشند، افزود: با انتخاب اصلح ما، باید نماینده‌ای به مجلس برود که مصداق صفات امامین انقلاب و شهدا باشد و پاسدار ارزش‌های دینی و ادامه دهنده راه شهدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن که همزمان با اربعین شهید سردار سپهبد سلیمانی بود قدردانی کرد و افزود: 22 بهمن امسال به فجر سلیمانی تبدیل شد و شهادت او جبهه مقاومت را حیات تازه بخشید و وحدت ملت ایران و عراق را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد یک سیلی به آمریکا بود، ادامه داد: همه باید به میدان جبهه مقاومت بیایند تا از این رهگذر آمریکا را برای ترک منطقه مجبور کنند، انتقام خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش اخراج امریکا از منطقه خاورمیانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان به وصیت نامه سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در ابتدای این وصیت‌نامه آمده است که «خداوندا ! تو را سپاس که مرا صلب به صلب، قرن به قرن، از صلبی به صلبی منتقل کردی و در زمانی اجازه ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته‌ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سرباز رکاب او شوم».

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا