اخبار
کد خبر : 9416 ۱۳۹۸/۱۱/۲۶   ۱۸:۴۸:۵۷

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد
ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی

 

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از ورود سامانه بارشی جدید از فردا به استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، مهدی صابری در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: از فردا با ورود سامانه بارشی جدید به استان شاهد بارش سنگین برف و باران در شهرهای استان خواهیم بود که شدت بارش‌ها در جنوب غرب استان پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی، کولاک و وزش باد از اثرات ورود این سامانه بارشی به استان است، افزود: این سامانه تا روز سه‌شنبه به فعالیت خود در استان ادامه دهد و با خروج آن از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد داشت که این سامانه نیز با خود بارش‌هایی به همراه دارد که تا صبح روز جمعه در استان فعال خواهد بود.

صابری با اشاره به اینکه ی شبانه‌روز گذشته چالدران با منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد، سردترین شهر استان بود، اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته سردشت با حداکثر دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود و در این مدت دمای هوای ارومیه بین منفی ۹ و سه درجه سانتی‌گراد و هوای مهاباد نیز بین منفی هفت و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با توصیه نسبت به احتیاط در تردد شهری و جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیرضروری بر رعایت نکات ایمنی و تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

در حال حاضر به دلیل بارش های سنگین برف طی هفته گذشته هنوز جاده مهاباد به بوکان مسدود بوده و برف روبی در محورهای ارتباطی استان ادامه دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا