Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9406 ۱۳۹۸/۱۱/۲۳   ۱۱:۱۲:۴۴

فرماندار ارومیه:
رسانه ها وارد مباحث قومیتی نشوند

 

فرماندار ارومیه گفت: بحث‌های قومیتی خط قرمز ما است و از رسانه‌ها انتظار داریم وارد مباحث قومیتی نشوند.

به گزارش نای قلم، علیرضا ملامحمدی زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت‌ها بر نوع تبلیغات نامزدها انجام می‌شود و مباحث قومیتی و ورود به آن خط قرمز ما خواهد بود.

وی افزود: تاکنون ۳۱ تخلف انتخاباتی به هیئت نظارت گزارش شده است.

ملامحمدی زاده اضافه کرد: بیشتر تخلفات انتخاباتی مربوط به تخلفات زودهنگام است.

فرماندار ارومیه ادامه داد: هر گونه فعالیت انتخاباتی کاندیداها و ستادهایشان به بهانه افتتاح ستاد قبل از ساعت ۲۴ امشب ۲۴ بهمن ماه تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و تخلفات به مسئولان قضائی گزارش می‌شود.

ملامحمدی زاده تصریح کرد: تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه به ۷۰ نفر رسید.

فرماندار ارومیه با اشاره به این که یک داوطلب از تهران به ارومیه تغییر حوزه داده است،  بیان کرد: یک ‌داوطلب ثبت نامی از حوزه انتخابیه ارومیه به حوزه انتخابیه ماکو شوط پلدشت و چالدران و یک نامزد دیگر نیز به از ارومیه به یکی از حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان شرقی تغییر حوزه داده اند.

ملامحمدی زاده در ادامه سخنان خود گفت: هزینه های تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی نظارت می شود و طبق قانون انتخابات مصوب بهمن ماه ۱۳۹۸ باید داوطلبان نمایندگی مجلس حساب بانکی افتتاح کنند و هزینه های تبلیغاتی را از این حساب مدیریت کنند.

 فرماندار ارومیه ادامه داد: تاکنون ۱۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ارومیه به همین منظور افتتاح حساب کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اطلاع رسانی می‌شود، افزود: فعلا بارگزاری خاصی برای صدور آگهی ثبت نام انجام نشده است اما ۷۰ نفر تأیید نهایی شدند، دو نفر تغییر حوزه انتخابیه به ماکو و استان آذربایجان شرقی و یک نفر از تهران به ارومیه داشتیم.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه تاکنون هفت هیئت اجرایی تشکیل شده است، افزود: در این دوره از انتخابات ۵۰۱ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌ایم که ۲۲ نفر در هر شعبه حضور خواهند داشت که اعضای حاضر در هر شعبه شامل پنج تا هفت نفر اعضای شعبه یک نفر بازرس، سه تا چهار نفر از هیئت نظارت و نیروی انتظامی است.

ملامحمدی زاده اذعان کرد: در مجموع شهرستان ارومیه ۵۰۱ حوزه داریم که شامل ۴۱ حوزه سیلوانا، ۴۰ حوزه نازلو، ۲۶ حوزه انزل، چهار حوزه صومای برادوست، اقلیت‌ها دینی شش حوزه، مرکزی ۱۱۱ حوزه و ارومیه ۲۴۷ حوزه است.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا