اخبار
کد خبر : 94 ۱۳۹۴/۰۴/۰۳   

عده‌اي سعي دارند اعتدال را به حاشيه بكشانند

* رفع مسائل و مشكلات مردم مهم‌ترین اولويت دولت يازدهم است

بعد از گذشت حدود 10 ماه از حضور سيف‌اله مطلبي در میاندوآب، خبر استعفاي وي برای حضور در انتخابات ۹۴ مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سلماس بر روي خروجي برخي از سايت‌هاي خبري قرار گرفت.

به گزارش ناي قلم، با قبول این استعفا و معرفی استاندار آذربایجان غربی ناصر امیری از جریان اصلاح‌طلبی استان سکان هدایت فرمانداری میاندوآب را عهده دار شد.

مراسم توديع و معارفه فرماندار اين شهرستان با حضور استاندار آذربايجان غربي و جمعي از مسئولان پيش از ظهر امروز برگزار شد.

قربانعلي سعادت در اين مراسم گفت: دولت قبل با تندروي، برنامه‌هاي خود را حاشيه كشاند و امروز نيز عده‌اي در تلاش هستند مشي اعتدال و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد را به حاشيه بكشانند.

استاندار آذربايجان غربي اظهار كرد: خوشبختانه با درايت رياست محترم جمهور و در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، دولت تدبير و اميد خود را از هر حاشيه اي دور نگه داشته است.

وي افزود: ما نيز در استان آذربايجان غربي و در راستاي سیاست‌های دولت تدبير و اميد، سعي می‌کنیم كه استان را از مسائل حاشيه اي كه نتيجه اي جز تضييع حقوق و منافع مردم ندارد، به دور نگه داريم.

استاندار آذربايجان غربي، رفع مسائل و مشكلات مردم را مهم‌ترین اولويت دولت يازدهم عنوان كرد و گفت:دولت تدبير و اميد تمام توان خود را بكار گرفته كه در چهارچوب رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، به مسائل و مشكلات مردم رسيدگي كند.

سعادت به شعار سال 94 نيز اشاره كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندي و درايت و با توجه به دو نكته اساسي، يعني بحث مذاكرات هسته اي و انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، شعار دولت و ملت، مدلي و همزباني را براي سال 94 انتخاب نمودند.

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار همدلي و همزباني و حمايت از تيم مذاكره كننده هسته اي كشورمان، دیپلمات‌های متدين را روانه جبهه مذاكرات نموده‌اند.

سعادت با اشاره به انتخابات پيش رو نيز افزود: انتخابات، يادگار ارزشمند امام خمينی (ره) و از اصول مترقي قانون اساسي جمهوري اسلامي است و به واسطه آن، قدرت با تعيين و انتخاب مردم در كشور جابجا می‌شود؛ بنابراين بايد به كساني كه اين حماسه را می‌آفرینند و براي پرشور نمودن صحنه انتخابات تلاش مي‌كنند، با ديد مثبت نگريست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به راهبرد مديريت بدون پول هم اشاره و ابراز اميدواري كرد با همدلي و هم افزايي بتوانيم شرايط را براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي فراهم كنيم و با تكيه بر آن به سوي توسعه و آباداني گام برداريم.

بحث درياچه اروميه و طرح نكاشت از ديگر موارد مورد اشاره استاندار آذربايجان غربي در اين جلسه بود.

وي در اين خصوص گفت: يكي از بندهاي پيشنهادي به هيئت دولت براي احياي درياچه اروميه، همين طرح نكاشت بود كه از همان ابتدا بنده با آن مخالفت كردم و خوشبختانه با كمك نمايندگان محترم مياندوآب، تكاب و شاهين دژ، توانستيم اين طرح را از نكاشت به بهكاشت تغيير دهيم.

سعادت همچنين از قابل احيا نبودن يك هزار و 30 كيلومترمربع از دریاچه ارومیه در حوضه آبريز زرينه رود خبر داد و گفت: اين مساحت به دليل به وجود آمدن شيب منفي در آن، قابليت احيا ندارد و اميدواريم با برنامه ريزي و مديريت صحيح بتوانيم آن را به پارك حيات وحش تبديل كنيم.

در ادامه اين جلسه، با حكم استاندار آذربايجان غربي، ناصر اميري به عنوان سرپرست جديد فرمانداري مياندوآب معرفي و از خدمات و تلاش‌های سيف‌اله مطلبي فرماندار قبلي اين شهرستان با اهداي لوح و هدايايي تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا