Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 9392 ۱۳۹۸/۱۱/۲۱   ۱۲:۴۱:۴۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف هروئین در سلماس

 

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از کشف 38 کیلو و 75 گرم هروئین، خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ رمضان فتح الهی در گفتگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی، حین كنترل خودروهاي عبوري در محور سلماس- تسوج  به یک دستگاه پژو 405 مشكوك شده و آن را متوقف و در بازرسي از خودرو مذکور، 38 کیلو و 75 گرم هروئین كشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 4 متهم که اعضای یک خانواده بودند دستگیر شدند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

*شبکه سرقت داخل خودرو در بوکان متلاشی شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: ماموران پلیس آگاهی، یک شبکه هفت نفره از سارقان حرفه‌ای اقلام داخل خودروهای سواری را در این شهرستان شناسایی و متلاشی کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشابه اقلام داخل خودرو و برخی منازل در بوکان، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این سارقان حرفه‌ای را که با شگردهای مختلف اقدام به سرقت از خودروها می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با حکم قضایی دستگیر کنند.

حیدری اظهار داشت: افراد دستگیر شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت اقلام داخل خودرو و منزل اعتراف کرده‌ و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بوکان، ارزش اقلام خودروها و لوازم کشف شده را بیش از  ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با هماهنگی قضایی اموال کشف شده به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

حیدری ادامه داد: مالباختگان و مالکان خودروهایی که اقلام داخلی خودروهای آنها به سرقت رفته، جهت پیگیری موضوع می‌توانند به پلیس آگاهی واقع در منطقه کلتپه بوکان مراجعه کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای افزایش امنیت بیشتر، خودروهای خود را به سیستم‌های ایمنی (دزگیر) و یا قفل پدال تجهیز کرده و از قرار دادن وسایل با ارزش در خودرو و پارک کردن در مکان‌های تاریک و فاقد دوربین مدار بسته خودداری کنند.

*محموله گوشی قاچاق به ارزش ۱.۸ میلیارد ریال در سردشت کشف شد

فرمانده انتظامی سردشت گفت: یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ موسی بهاری در گفتگویی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق، عوامل این انتظامی حین کنترل محورهای مواصلاتی و گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو سواری که در حال تردد در محور سردشت به سمت مهاباد بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۵۴ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این ارتباط یک دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ نفر نیز بازداشت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بهاری با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا