اخبار
کد خبر : 9373 ۱۳۹۸/۱۱/۱۸   ۲۰:۵۹:۳۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
29 هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

 

فرمانده انتظامي شهرستان میاندوآّب از کشف 29 هزار ليتر نفت سفید قاچاق خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ شیخ نژاد در گفتگویی اظهار داشت: در پي کسب خبری مبني بر اين كه يك دستگاه کاميون کشنده حامل سوخت قاچاق در حال تردد در محورهاي مواصلاتي شهرستان میاندوآب است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران ایست بازرسی "شهید محمد نژاد" قرار گرفت.

وي افزود: این کامیون توسط ماموران در نهایت شناسایی و متوقف که در بازرسی از آن 29 هزار ليتر نفت سفید کشف و 2 متهم در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندوآّب در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود هر گونه کالاي قاچاق نيازمند عزم ملي است و در کنار اجراي ماموريت هاي سخت افزاري پليس، از شهروندان نيز درخواست می شود از خريد هر گونه کالاهاي فاقد مجوز و قاچاق خودداري کنند.

*۲۰ کیلوگرم شیشه در مهاباد کشف شد

ماموران انتظامی مهاباد در یک عملیات پلیسی، موفق به کشف و ضبط یک محموله ۲۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان شدند.

به گزارش نای قلم، فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگویی اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ موفق شدند پس از دریافت اخباری مبنی بر عبور یک محموله شیشه، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

برزو تجاری ادامه داد: در این عملیات، ماموران در یکی از محورهای استحفاظی این شهرستان توانستند یک خودرو ۲۰۶ راشناسایی و آن را توقیف کنند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلوگرم مواد صنعتی از نوع شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و قبل از توزیع توقیف شد.

تجاری اضافه کرد: در این ارتباط خودرو حامل این مواد توقیف و راننده آن نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

*۱.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: یک محموله بار کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگویی افزود: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در جاده روستای «حصار» به بوکان که جاده‌ای فرعی است، به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو یک‌هزار و ۹۲۵ متر انواع پارچه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در این رابطه این خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی اضافه کرد: این دومین محموله کالا و بار قاچاق در سال جاری است که در مسیر جاده فرعی روستای حصار از توابع بخش مرکزی بوکان کشف وضبط می‌شود.

حیدری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده‌ است اضافه کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تمام توان خود را برای مقابله با کالاهای قاچاق به کار می‌گیرند و با مخلّان عرصه اقتصادی مبارزه جدی می‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا