اخبار
کد خبر : 9372 ۱۳۹۸/۱۱/۱۸   ۲۰:۳۰:۳۷

امام جمعه ارومیه:
همه باید تابع قانون باشیم

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تأیید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات بر اساس قانون بوده و همه باید تابع قانون باشیم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: رد صلاحیت نمایندگان مجلس از حضور در جمع کاندیداهای مجلس یازدهم به منزله عدم صلاحیت در تمام شئون زندگی نیست و این امر باید مد نظر مردم و خود کاندیداها باشد.

وی افزود: اگر به دنبال پیشرفت و رفع مشکلات خود و کشورمان هستیم باید افرادی که توانایی مدیریت و برطرف کردن مشکلات را دارند، انتخاب کنیم.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان انقلاب شکوهمند اسلامی بودند که نمود عینی آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد خواهیم بود، ادامه داد: مراسم راهپیمایی سال جاری بسیار حائز اهمیت است و باید در این حوزه با قدرت وارد شویم‌.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را وظیفه شرعی و ملی است افزود: حتی کسانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول ندارند، به خاطر عزت و استقلال ایران اسلامی باید در صحنه باشند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حرکت در همین مسیر الهی است و همه مردم ایران در این خصوص وظیفه دارند گفت: این حضور ضمن ایجاد یاس در دشمنان انقلاب، باعث تقویت و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و عزت، اقتدار و امنیت ما را تضمین خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تمام دستاوردها و پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، در سایه نظام اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است اضافه کرد: بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران پیش از انقلاب وظیفه سخنرانان و کارشناسان است و باید این امر در منابر و تریبون‌ها ارائه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا