اخبار
کد خبر : 9362 ۱۳۹۸/۱۱/۱۷   ۲۰:۴۴:۵۷

امروز؛
دومین نمایشگاه منطقه‌ای عکس خبری در ارومیه گشایش یافت

 

 دومین نمایشگاه منطقه‌ای عکس خبری ارومیه امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان و جمعی از اهالی رسانه در ارومیه گشایش یافت.

به گزارش نای قلم، دومین نمایشگاه منطقه‌ای عکس خبری ارومیه در محل خانه مطبوعات استان در حال برگزاری است.

رییس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برای شرکت در این نمایشگاه، ۱۵عکاس از استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان ۲۷۵ اثر خود را به دبیرخانه آن ارسال کرده بودند.

امید سیاح افزود: پس از بررسی‌ آثار رسیده به دبیرخانه هیات داوری ۳۵ اثر را برای شرکت در این جشنواره انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: از مجموع این آثار ۲۰ اثر مربوط به موضوع رونق تولید و ۱۵ اثر نیز در ارتباط با برگزاری لیگ جهانی والیبال در ارومیه است.

سیاح با بیان اینکه از صاحبان آثار برگزیده روز ۲۱ بهمن ماه جاری همزمان با برگزاری جشن بزرگ انقلاب تجلیل می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در این مکان دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با همکاری خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید) اقدام به برگزاری تور خبری سه‌روزه‌ای کرد که طی آن عکاسان را به مراکز تولیدی و علمی اعزام کرد که آثار آن در این نمایشگاه عکس خبری به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا