اخبار
کد خبر : 9360 ۱۳۹۸/۱۱/۱۶   ۲۱:۰۹:۳۹

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی خبر داد
دعوت ۸ نفر از بازیکنان تیم والیبال ناشنوایان استان به اردوی تیم ملی

 

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از دعوت هشت نفر از بازیکنان تیم والیبال ناشنوایان استان به اردوهای تیم ملی خبر داد.

به گزارش نای قلم، عبدالسلام معروفی در گفتگویی با اشاره به افتخارآفرینی و کسب مقام ارزشمند سوم تیمی در مسابقات کشوری و درخشش جوانان ورزشکار، گفت: خوشبختانه با پشتکار خوب ورزشکاران و تلاش های شبانه روزی مجموعه هیات در طول کمتر از چند ماه موفق به کسب مقام سوم ارزشمند کشوری شدیم و از ۱۲ نفر اعضای تیم اعزامی به مسابقات ۸ نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: در اردوی مرحله اول تیم ملی که از ۱۷ بهمن بمدت یک هفته در تهران برگزار می شود از جمع دعوت شدگان کشوری که کمتر از ۳۰ نفر هستند، پنج والیبالیست ناشنوای شایسته استان از جمله امیر جعفری، امیرحسین زارع، احمد بهادری، رسا ملک زاده و آرام داداش خانی به اردو دعوت شده اند.

رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی اذعان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون، خوشبختانه در اردوی مرحله دوم هم که حدود چند هفته دیگه برگزار می شود والیبالیست های شایسته از جمله رامز مجرد، امیر افخمی سرایی و جعفر علیزاده که سابقه عضویت در تیم ملی را دارند و در جایگاه بهتری هستند، در لیست دعوت شدگان قرار می گیرند.

معروفی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در حوزه ورزش ناشنوایان، ورزشکاران توانمندی در بخش های مختلف حضور دارند که تاکنون مورد بی توجهی قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: با وجود همه قهرمانی ها و افتخارآفرینی ها، ورزشکاران ناشنوا تاکنون مورد توجه جدی مدیران قرار گرفته اند و امیدواریم متولیان امر در نگاه به مقوله ورزش و ورزشکار تفاوتی قائل نشده و از این قهرمانان ملی هم حمایت بیشتر و بهتری داشته باشند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان مشکل معیشت و اشتغال را جزو دغدغه های اصلی ورزشکاران و قهرمانان ناشنوای استان عنوان و خواستار توجه جدی مسوولان به حل این معضل شد.

گفتنی است چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ۲۰۲۰ که در ایتالیا برگزار می شود، با توجه به شایستگی و توانایی ورزشکاران استان به نظر می رسد سهم آذربایجان غربی از اعضای انتخابی تیم ملی در حد مناسب و قابل قبولی باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا